top of page
Etsi


Myynnin ja Markkinoinnin Suunta: Asiakkaasta Tuotteeseen
Yrityksen menestyksen kannalta on elintärkeää ymmärtää, mistä suunnasta lähestyt markkinoita ja asiakkaitasi. Tämä "suunta" voi olla joko as

Tuomas Immonen
19.3.20242 min käytetty lukemiseen


Ajoituksen taika B2B-myyntiprosessissa: Kuinka tunnistaa oikea hetki toimia?
Yritysten B2B-myyntiprosessissa yksi merkittävimmistä tekijöistä on oikea ajoitus. Se voi erottaa menestyvän myyntistrategian...

Tuomas Immonen
28.2.20242 min käytetty lukemiseen


Miksi aikasi ei riitä myymiseen?
Myynti on B2B-maailmassa elinehto. Kuitenkin moni yritys kohtaa toistuvasti saman ongelman: aika ei yksinkertaisesti riitä kaikkeen...

Tuomas Immonen
28.2.20242 min käytetty lukemiseen
bottom of page